Forum Dyskusyjne Portalu Mrooczlandia
Witamy gościa ( Zaloguj się | Zarejestruj ) Wyślij ponownie potwierdzenie rejestracji

>

(2) 1 [2]  ( Idź do pierwszego nieczytanego posta ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Rozpoczęcie dyskusji, Start
Candyman
Post: Jun 26 2004, 03:19 PM
Quote Post
Zywa Biblioteka
****
Grupa: Gość
Postów: 271
Nr użytkownika: 13
Dołączył: 2-June 04
Grupa: Gość


JUŻ ZA CZTERY LATA, JUŻ ZA CZTERY LATA ZWIERZU BĘDZIE WŁADCĄ ŚWIATA! :P
PMAOL
Top
NoReK
Post: Jun 26 2004, 07:48 PM
Quote Post
Unregistered


co do konca swiata wierze w to ze nastapi 2011/2012 ale nie na 100% Nostradamus sie juz raz pomylił ktos go ostatnio poprawił i wydał inna przepowiednie w ktorej pisze ze własnei w tym roq nastapi koniec swiata
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
P.S.
czy ktos moze mi pomudz ?? <chodzi mi o wiedze teoretyczną jaki co co robic by było dobrze>
Top
Candyman
Post: Jun 27 2004, 10:23 AM
Quote Post
Zywa Biblioteka
****
Grupa: Gość
Postów: 271
Nr użytkownika: 13
Dołączył: 2-June 04
Grupa: Gość


Nostradamus się pomylił? To straszne. Jakoś to przeżyje, nigdy się nim nie kierowałem w wyznaczaniu dat. B)
PMAOL
Top
Nanncy
  Post: Jun 28 2004, 09:05 AM
Quote Post
Osoba z dorobkiem
*
Grupa: Gość
Postów: 169
Nr użytkownika: 7
Dołączył: 14-May 04
Grupa: Gość


QUOTE (NoReK @ Jun 26 2004, 06:48 PM)
co do konca swiata wierze w to ze nastapi 2011/2012 ale nie na 100% Nostradamus sie juz raz pomylił ktos go ostatnio poprawił i wydał inna przepowiednie w ktorej pisze ze własnei w tym roq nastapi koniec swiata
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
P.S.
czy ktos moze mi pomudz ?? <chodzi mi o wiedze teoretyczną jaki co co robic by było dobrze>

:huh: Ty naprawde jesteś baaaaaaardo kipsko poinformowany!!!!!!! :o :wacko: :o ;)
PM
Top
NoReK
Post: Jun 28 2004, 10:14 PM
Quote Post
Unregistered


z poinformowaniem chodzi ci o....
Top
Shadow
Post: Jun 29 2004, 02:18 AM
Quote Post
Unregistered


Nie tylko on...jakieś pół świata nie ma o tym pojęcia.. :huh:
Top
Nanncy
  Post: Jun 29 2004, 11:50 AM
Quote Post
Osoba z dorobkiem
*
Grupa: Gość
Postów: 169
Nr użytkownika: 7
Dołączył: 14-May 04
Grupa: Gość


Wiesz, spójrzymy na to z pozytywnej strony.
czasami niedoinformowanie oznacza mniejszy stres :D
PM
Top
NoReK
Post: Jun 29 2004, 12:35 PM
Quote Post
Unregistered


a moze mnie poinformujecie ??? co zły pomysł.... no dobrze zawsze mam złe pomysły :(
Top
Nanncy
  Post: Jun 29 2004, 02:39 PM
Quote Post
Osoba z dorobkiem
*
Grupa: Gość
Postów: 169
Nr użytkownika: 7
Dołączył: 14-May 04
Grupa: Gość


:ph34r: :D :P :ph34r: :lol: :ph34r:
PM
Top
Candyman
Post: Jul 11 2004, 01:57 PM
Quote Post
Zywa Biblioteka
****
Grupa: Gość
Postów: 271
Nr użytkownika: 13
Dołączył: 2-June 04
Grupa: Gość


Tak to bywa jak ktoś ma IQ niższe niż krzesło na którym siedzi.
PMAOL
Top
Nefthis
Post: Nov 27 2006, 02:06 AM
Quote Post
Unregistered


To tak, jak można to ja bym prosiła o przybliżenie tematu...Czyli Teoria w Magii bodajże.
Top
Nefthis
Post: Nov 27 2006, 02:11 AM
Quote Post
Unregistered


QUOTE (Nanncy @ Jun 28 2004, 08:05 AM)
QUOTE (NoReK @ Jun 26 2004, 06:48 PM)
co do konca swiata wierze w to ze nastapi 2011/2012 ale nie na 100% Nostradamus sie juz raz pomylił ktos go ostatnio poprawił i wydał inna przepowiednie w ktorej pisze ze własnei w tym roq nastapi koniec swiata
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
P.S.
czy ktos moze mi pomudz ?? <chodzi mi o wiedze teoretyczną jaki co co robic by było dobrze>

:huh: Ty naprawde jesteś baaaaaaardo kipsko poinformowany!!!!!!! :o :wacko: :o ;)

może i mam IQ niższe od krzesła :D ale o co chodzi z tym złym poinformowaniem i z tym nostradamusem? Co wogóle nostradamus ma do majów?
Top
0 użytkownik(ów) czyta ten temat (0 gości i 0 ukrytych)
0 zarejestrowanych użytkowników:

Topic Options (2) 1 [2]  Reply to this topicStart new topicStart Poll