Forum Dyskusyjne Portalu Mrooczlandia
Witamy gościa ( Zaloguj się | Zarejestruj ) Wyślij ponownie potwierdzenie rejestracji

>

(2) [1] 2  ( Idź do pierwszego nieczytanego posta ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Sen, Co mozemy dowiedziec sie ze snu.
Eremita
Post: Apr 30 2007, 01:17 PM
Quote Post
Wstepujacy
*
Grupa: Użytkownicy
Postów: 5
Nr użytkownika: 691
Dołączył: 10-March 07
Grupa: Użytkownicy


Zagladam juz do Mrooczlandii od dluzszego czasu. Zaczalem probowac wrozyc z kart Tarota. Pare razy moje wrozby sie sprawdzily. Przyjaciolka przychodzila do mnie z prosba o wywrozenie przyszlosci. I to wlasnie wiekszosc jej wrozb sie sprawdzilo. Ostatnio przyszla do mnie przerazona. Snilo jej sie ze jest wiedzma i widzi duchy, trzyma w rekach wielka ksiazke zatytulawana „Ksiega czarow i magii 1740”. Na poczatku mowilem jej zeby sie nie przejmowala tak bardzo. Przeciez to nie musi znaczyc czegos zlego. A w ogole to ja nie wiem co mowia sny. Nie znam sie na tym. Zajzala do internetu i znalazla strone na ktorej napisano ze w tym roku odbyl sie wielki mord czarownic niewiem jeszcze w jakim miscie ale wiem ze wzdrukowala sobie to i przyjdzie z tzm do mnie to poczytam o tzm. Niewiem tzlko jaka to strona, zapomniala zapisac, ale sprobujemy ja odnalezc ezeli to pomoze. Ja niewiem co jej poradzic a ona sie boi ze to moze oznaczac cos bardzo zlego, ze cos moze sie jej stac, cos naprawde zlego. Chyba rozumiecie, ze wielki mord czarownic nie brzmi milo. Czy ktos moze mi cos poradzic? Po pierwsze chcialbym wiedziec co powiedziec przyjaciolce. Po drugie i najwazniejsze, chcialbym wiedziec czy jezeli zdazy sie cos zlego to czy da sie temu zapobiec.
PMEmail PosterAOL
Top
Eremita
Post: May 4 2007, 09:10 PM
Quote Post
Wstepujacy
*
Grupa: Użytkownicy
Postów: 5
Nr użytkownika: 691
Dołączył: 10-March 07
Grupa: Użytkownicy


Po pierwsze to dzieki ze odpisales/as. Przyjaciolka wyznala mi, ze miewa prorocze sny. Przynajmniej tak jej sie wydaje. Mi gdy posluchalem jej tez. Podam przyklady. Za kazdym razem jak sni jej się klotnia z sasiadami sprawdza sie, zawsze jej babcia, brat lub mama kloca się sie z nimi. Raz snilo jej sie (to było dawno) ze stoi u siebie w pokoju, a po srodku na podlodze lezal jej dziadek ktory od dluzszego czasu juz niezyje. Nagle otworzyl czy i powiedzial do niej „Twoj ojciec” teraz jej mama jest rozwodka.
Jezeli chodzi o pytania jakie mi zadales to oto odpowiedzi:
- byla w jednej osobie,
- niewiem czy zrozumialem o tej obecnosci, mowila ze tam bylo duzo osob,
- mieszka w starym malym domku, ale zadnej historii on nie ma.
A jezeli chodzi o sen to opisala mi caly, niestety nie wszystkie drobne szczegoly, ale raczej to chyba wiadomo ze nie jest latwo sobie przypomniec. A tej ksiegi wiem ze nie trzymala w rekach. Jezeli chcesz moge caly opisac. Wiem tez ze obodzilo ja skamlenie szczeniaka. Jej suczka sie oszczenila niedawno i spi obok luzka. Niewiem czy to wazne. Moge tez napisac ze szczeniak jest plci meskiej.
Z opisem snu poczekam az to przeczytasz bo moze byc dlugi.
PMEmail PosterAOL
Top
Nefthis
Post: Nov 11 2007, 10:41 PM
Quote Post
Unregistered


Może to po prostu sen o przeszłym wcieleniu? Przynajmniej tak to bywa.
Top
Eremita
Post: Nov 13 2007, 03:27 PM
Quote Post
Wstepujacy
*
Grupa: Użytkownicy
Postów: 5
Nr użytkownika: 691
Dołączył: 10-March 07
Grupa: Użytkownicy


Nie wiem. Może. Narazie nic się nie wydażyło co mogło jej się kojażyć z tym snem.
PMEmail PosterAOL
Top
Nefthis
Post: Nov 15 2007, 02:06 PM
Quote Post
Unregistered


Chodzi tutaj o wspomnienia zapisane w pamięci duszy, z poprzednich wcieleń. Więc raczej nic się nie wydarzy.
Top
Meredith
Post: Nov 16 2007, 05:33 PM
Quote Post
Osoba która juz cos wie
***
Grupa: Użytkownicy
Postów: 43
Nr użytkownika: 989
Dołączył: 24-October 07
Grupa: Użytkownicy


Mmmm... opisz to dokładniej. Od pewnego czasu chetnie zajmuję się snami.
PMEmail PosterUsers WebsiteAOL
Top
Eremita
Post: Nov 16 2007, 07:32 PM
Quote Post
Wstepujacy
*
Grupa: Użytkownicy
Postów: 5
Nr użytkownika: 691
Dołączył: 10-March 07
Grupa: Użytkownicy


Chodzi mi o to, że nic się nie wydażyło więc nie jest to sen który pokazuje przyszłość tylko właśnie taki jak napisaliście. A co do opisu to przyjaciółka opisała mi go na kartce ale dawno nikt nic nie pisał na ten temat i zgubiłem tę kartkę. Będę musiał z nią porozmawiać może coś jeszcze pamięta.
PMEmail PosterAOL
Top
Meredith
Post: Nov 16 2007, 07:40 PM
Quote Post
Osoba która juz cos wie
***
Grupa: Użytkownicy
Postów: 43
Nr użytkownika: 989
Dołączył: 24-October 07
Grupa: Użytkownicy


;) ja chętnie poczekam. Fascynują mnie sny. Mi ostatnio śniło się, że na cmentarzu podniosłam biżuterię- piękny wisior z pereł z kameą... Mrau ;P
PMEmail PosterUsers WebsiteAOL
Top
Marika
Post: Nov 17 2007, 09:24 AM
Quote Post
Unregistered


Jak już jest temat o snach to ja też opiszę jeden, który często mi się śni. Sny są podobne i dotyczą jakiegoś miasta w którym juz nikt nie mieszka. Jest z kamienia, jakby biały piaskowiec, albo marmur. Chodze po tym mieście, jakbym coś/kogoś szukała i nie mogła znaleźć. Niekiedy śni mi się cień, taki jak ptak. Cień olbrzymiego ptaka przelatującego nad tym opuszczonym miastem.
Ciekawe co oznacza . Nie znam się na snach.
Top
Róża
Post: Nov 17 2007, 03:51 PM
Quote Post
Zywa Biblioteka
****
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 389
Nr użytkownika: 678
Dołączył: 6-March 07
Grupa: Stali Użytkownicy


Jak cchecie pogadać na temat snów ...to piszcie do mnie na gg. Ja od dłuższego czasu sie tym zajmuje. Więc może pomoge:)
PMEmail PosterAOL
Top
sol
Post: Nov 17 2007, 05:34 PM
Quote Post
Unregistered


interpretacja snów .... heh... tak naprawdę to tylko my możemy znaleść rozwiązanie dotyczące snu.... My wewnątrz tak naprawdę znamy odpowiedz ;p słuchajmy wewnętrznego głosu.....
Top
Marika
Post: Nov 19 2007, 12:32 PM
Quote Post
Unregistered


To do mnie? bardzo mało ostatnio jestem przy kompie, bo duzo nauki.
To chyba nie od kompa śni się uczucie samotności i tęsknoty.
Może magnez mi pomoże....
:P
Top
Lunaris
Post: Nov 19 2007, 04:20 PM
Quote Post
Z Panteonu Opiekunów Wiedzy i Doswiadczen
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 816
Nr użytkownika: 20
Dołączył: 4-September 04
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE (sol @ Nov 17 2007, 04:34 PM)
interpretacja snów .... heh... tak naprawdę to tylko my możemy znaleść rozwiązanie  dotyczące snu.... My wewnątrz tak naprawdę znamy odpowiedz ;p    słuchajmy wewnętrznego głosu.....

Masz rację, Sol. Chociaż czasem analiza z innymi pozwala naprowadzic nas na ślad, kiedy sen wydaję się zbyt zawiły byśmy sami go szybko pojęli w końcu są bardzo różne rodzaje snów. Poza tym trzeźwy osąd osoby z zewnątrz pozwala nam dostrzec wiecej aspektów, które mozemy sami podświadomie blokowac.

Co do Twojego snu Mariko to według mnie jest bardzo ciekawy. Sam fakt, że się powtarza w podobnych motywach już cos sugeruje. Obrazy jakie Ci ukazuje mają dla Ciebie szczególne znaczenie. Jednak tak jak Sol zauważyła myślę, że w tym przypadku wiecej odpowiedzi znajdziesz w sobie. Z mojego punktu widzenia sen ten mógłby byc jakimś odległym wspomnieniem czegoś Ci bliskiego, a jeśli tak to może skupiajac się na nim odkryjesz w końcu dalsze wskazówki.
PMEmail Poster
Top
Marika
Post: Nov 29 2007, 05:51 PM
Quote Post
Unregistered


Tak po lekkim dojsciu do siebie :)

Jesli chodzi o sny Freud uwazal ze to przeswit podswiadomosci do czesci swiadomej. Za pomoca snow mozna diagnozowac rozne problemy psychiczne :)
Top
BlackLilith
Post: Dec 1 2007, 12:37 PM
Quote Post
Unregistered


QUOTE (Marika @ Nov 17 2007, 08:24 AM)
Jak już jest temat o snach to ja też opiszę jeden, który często mi się śni. Sny są podobne i dotyczą jakiegoś miasta w którym juz nikt nie mieszka. Jest z kamienia, jakby biały piaskowiec, albo marmur. Chodze po tym mieście, jakbym coś/kogoś szukała i nie mogła znaleźć. Niekiedy śni mi się cień, taki jak ptak. Cień olbrzymiego ptaka przelatującego nad tym opuszczonym miastem.
Ciekawe co oznacza . Nie znam się na snach.

Mgiełka kuma interpretacje snów. Napisz do niej, to z pewnością ci odpowie co to ma wspólnego z twoim świadomym postrzeganiem tych obrazów wytworzonych w mózgu podczas fazy rem, gdy mózg przechodził trans z theta na alfa. :)
Top
Marika
Post: Dec 1 2007, 02:13 PM
Quote Post
Unregistered


Pytanie czy nie moze dokonac interpretacji na podstawie samodzielnie wypracowanego systemu symboli?:>
Top
anyanka
Post: Dec 1 2007, 04:03 PM
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**
Grupa: Użytkownicy
Postów: 25
Nr użytkownika: 1.016
Dołączył: 20-November 07
Grupa: Użytkownicy


U mnie ze snami jest tak , że są dla mnie jasne do zinterpretowania jak już coś się wydarzy...Jak mam się nauczyć je odczytywać przed jakimś wydarzeniem?? :o
PMEmail PosterAOL
Top
Marika
Post: Dec 1 2007, 04:36 PM
Quote Post
Unregistered


Opracować wlasny system symboli wystepujacych w sna i interpretacje do nich, a nastepnie gdy Ci sie cos przysni to zinterpretuj to przez pryzmat tych symboli. Oczywiscie moze dojsc do interakcji tych symboli dajac calkowicie inna interpretacje wiec musisz miec otwarty umysl :]
Top
BlackLilith
Post: Dec 3 2007, 02:18 PM
Quote Post
Unregistered


QUOTE (Marika @ Dec 1 2007, 03:36 PM)
Opracować wlasny system symboli wystepujacych w sna i interpretacje do nich, a nastepnie gdy Ci sie cos przysni to zinterpretuj to przez pryzmat tych symboli. Oczywiscie moze dojsc do interakcji tych symboli dajac calkowicie inna interpretacje wiec musisz miec otwarty umysl :]

Poczytaj se troche sigmusia...... albo carlusia, to może faktycznie coś tam łapniesz......... B)
Top
Fantasy
Post: Dec 3 2007, 05:48 PM
Quote Post
Unregistered


Mi sie bardzo zadko cos sni, a jak juz sni to ldwie potem pamietam:) Wracajac do snu. Wracajac do tematu moze to tez oznaczac ze jest potomkinia jeden z czarownic zamordowanej w tamtym okresie, ale rownie dobrze tak jak juz ktos mowil moga to byc przeblyski z poprzedniego wcielenia
Top
sol
Post: Dec 3 2007, 06:04 PM
Quote Post
Unregistered


QUOTE (Fantasy @ Dec 3 2007, 04:48 PM)
Mi sie bardzo zadko cos sni, a jak juz sni to ldwie potem pamietam:) Wracajac do snu. Wracajac do tematu moze to tez oznaczac ze jest potomkinia jeden z czarownic zamordowanej w tamtym okresie, ale rownie dobrze tak jak juz ktos mowil moga to byc przeblyski z poprzedniego wcielenia

wiesz zawsze można to zmienić wystarczy ćwiczyć i bedziesz pamiętał na pewno wiecej bo każdy ma sny tylko niektórzy ich nie pamiętają :) ale można to zmienić

a co do przeszłych wcieleń też tak może być B)
Top
Fantasy
Post: Dec 3 2007, 08:26 PM
Quote Post
Unregistered


a moglbys mi powiedziec jakie te cwiczenia powinnem stosowac
Top
sol
Post: Dec 3 2007, 09:59 PM
Quote Post
Unregistered


jak się obudzisz to zapisuj sen najlepiej jak bys sobie prowadził zeszyt i zapisywał po jakim czasie podobno się więcej pamięta
jeśli chodzi o techniki itp jest ich pełno w necie wystarczy poczytać , nagranie zwłaszcza polecam są bardzo przydatne jak dla mnie
Top
sol
Post: Dec 3 2007, 10:05 PM
Quote Post
Unregistered


QUOTE (sol @ Dec 3 2007, 08:59 PM)
jak się obudzisz to zapisuj sen najlepiej jak bys sobie prowadził zeszyt i zapisywał po jakim czasie podobno się więcej pamięta
jeśli chodzi o techniki itp jest ich pełno w necie wystarczy poczytać , nagranie zwłaszcza polecam są bardzo przydatne jak dla mnie

a miał ktoś styczność z nagraniami które wywołują właśnie LD ?
i jakie są wasze spostrzeżenie ?
Top
anyanka
Post: Dec 5 2007, 06:11 PM
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**
Grupa: Użytkownicy
Postów: 25
Nr użytkownika: 1.016
Dołączył: 20-November 07
Grupa: Użytkownicy


QUOTE (sol @ Dec 3 2007, 09:05 PM)
a miał ktoś styczność z nagraniami które wywołują właśnie LD ?
i jakie są wasze spostrzeżenie ?

Ja mam takie.Jak będę miała stałego neta w domu to mogę gdzieś wrzucić i podrzucić tu linka jak chcesz i jakby ktoś jeszcze ewentualnie chciał.Ale nie mam pojęcia kiedy to nastąpi... :ph34r:
PMEmail PosterAOL
Top
0 użytkownik(ów) czyta ten temat (0 gości i 0 ukrytych)
0 zarejestrowanych użytkowników:

Topic Options (2) [1] 2  Reply to this topicStart new topicStart Poll