Forum Dyskusyjne Portalu Mrooczlandia
Witamy gościa ( Zaloguj się | Zarejestruj ) Wyślij ponownie potwierdzenie rejestracji

>

(2) [1] 2  ( Idź do pierwszego nieczytanego posta ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Wicca, Wicca
Sari_Aris
Quote Post
Na emeryturze
*
Grupa: Opiekunowie Forum
Nr użytkownika: 49

Ten dział założyłam po to, aby osoby ,które interesują się lub zajmują wicca na codzień mogły tu prowadzić dyskusję tudzież polemikę , wymieniać poglądy, oraz dawać wskazówki i udzielać informacji nowicjuszom. Mile widziana osoba która zajmie się moderowaniem tego działu :)
PMEmail Poster
Sari_Aris
Quote Post
Na emeryturze
*

Witomir
#1 Napisano: Czwartek, 24 Sierpnia 2006, 22:24:23, z adresu: Przeglądarka EdytujCytuj
Gość

W kwestij szmanizmu jestem laikiem i chciałbym nieco zgłebic ten temat moze powiecie mi jak zaczac praktyke jako szaman....prosze o szybka odp

Mrooczek262
#2 Napisano: Czwartek, 24 Sierpnia 2006, 22:44:26, z adresu: Przeglądarka UsuńEdytujCytuj
Gość

Witaj
Niestety - na forum nie zajmujemy się zazbytnio szamaństwem.
Polecam stronę Hagala [jest w linkach na www].

Witomir
#3 Napisano: Wtorek, 29 Sierpnia 2006, 21:14:25, z adresu:Przeglądarka UsuńEdytujCytuj
Gość

thnx za pod powiedz:)
PMEmail Poster
Sari_Aris
Quote Post
Na emeryturze
*

wierzaca
#1 Napisano: Niedziela, 07 Maja 2006, 4:26:59, z adresu:EdytujCytuj
Gość

Jestem bardzo ciekawa kto tak naprawde z was wszystkich wierzy w te wszystkie rzeczy a kto nie ??? ja wam poiwiem ze ja tak wierze nie wiem dlaczego ale jakos tak wyszło zaczełam sie tym bardziej interesować itp

(prosimy o rozważne stosowanie BBcode - błędne BBcode usunięte admin)

Ostatnio modyfikowany przez Mrooczek262

Dzik
#2 Napisano: Wtorek, 09 Maja 2006, 1:15:52, z adresu:, Przeglądarka UsuńEdytujCytuj
Gość

Ja tesz wieze :twisted:

Zmora_perza
#3 Napisano: Piątek, 19 Maja 2006, 16:41:45, z adresu: , Przeglądarka UsuńEdytujCytuj
Gość