Forum Dyskusyjne Portalu Mrooczlandia
Witamy gościa ( Zaloguj się | Zarejestruj ) Wyślij ponownie potwierdzenie rejestracji

>

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Fajne forum
Jack
Quote Post
Oczytana Osoba
Grupa: Użytkownicy
Nr użytkownika: 809

Witam zajmuję się magią od 6 lat i mam parę propozycji
1. Wywalcie zaklęcia i tą całą księgę zaklęć i czarów bo one nie działają i nigdy nie będą działać
2. Wywalcie wszystkie śmieszne rzeczy ze strony głównej typu "kociołek" po co mi przepis na surówki?? albo runy które odpowiadają na ciąg niezrozumiałych liter wróżbą. itp. itd.
3. Zmieńcie całkowicie działy typu Magia Wicca bo zostałem obrażony do żywego gdy przeczytałem o recytowaniu zaklęć podczas świąt i tym podobne. Ogólnie większość działów nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
4. Wyrzućcie działy odnoszące się wilkołaków bo to fragmenty jakiejś książki sensacyjnej w moim mniemaniu albo autor lubi sobie popić. To samo z wilkołakami.
5. Nie mam pojęcia po co jest dział o zielarstwie, ale to chyba wasz najlepszy dział bo ludzie sobie po tym spacerują po lesie nie niszcząc przy okazji przyrody(daliście wiele wskazówek co do tego) Mała uwaga te zioła nie zawsze działają i nie zastąpią terapii lekarskiej co powinno być dołączone do każdego tekstu a nie tylko w zasadach zbioru.
6. po co wam w dziale biblioteka horrory i romanse? do tej pory się zastanawiam a w filozofii macie niektóre fajne książki tylko brakuje mi fachowych książek o ezoteryce i NLP np o którym oczywiście nigdzie nie ma nawet wzmianki.
7. Wasze darmowe zasoby potwierdziły moją teorię co do komercjalnego charakteru tej strony która posiada nie przypadkiem także sklepik. Po co tapety na pulpit???
8. Dział o runach, gratuluje, bardzo obszerne choć wiele informacji niepewnych i naciaganych, szczerze mówiąc wiekszość bliżej mi znanych ezoteryków ma powazne wątpliwości co do ich działania