Forum Dyskusyjne Portalu Mrooczlandia
Witamy gościa ( Zaloguj się | Zarejestruj ) Wyślij ponownie potwierdzenie rejestracji

>

(12) 1 2 [3] 4 5 ... Ostatnia » ( Idź do pierwszego nieczytanego posta ) Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Żywioły, Powietrze, Ogień, Woda, Ziemia, Duch
ABADDON
Post: Jan 1 2008, 03:49 PM
Quote Post
Zywa Biblioteka
****
Grupa: Użytkownicy
Postów: 345
Nr użytkownika: 998
Dołączył: 3-November 07
Grupa: Użytkownicy


QUOTE (Barboss @ Jan 1 2008, 02:18 PM)
QUOTE
Ale "wszystko" nie jest wyjaśnieniem, no choć generalnie to doskonałe spojrzenie na świat. W takim układzie tak jak żywioły każda cząstka światła i mroku spaja sie w całość. Mrok nie jest żywiołem, światło tak samo, są jedynie powypadkowymi genialnej teorii ISTNIENIA - życia.

Świat tworzy doskonale zespoloną całość...Zło jest pewnym uzupełnieniem dobra, ogień, ie oże istnieć bez podycającego go powietrza ( pomijając niektóre reakcje zpalaia w organicznych kwasach :czarodziej: ), woda, niemoze tnieć bez ziemi, ponieważ to ona skupia cząsteczki wody w centrach aktywnej kodensacji, tworząc w ten sposób ciecz...TO z chemicznego punktu widzenia...Jeśli chodzi o energie...Wszystko pocodzi z jednego źródła, energia twory materie, materia tworzy cały śiat...Gdzieś tam u korzeni naszej egzystencji spoczywa pierwota energia, z której wszystko powstało;) Skoro jestesmy czastka tego samego, to dlaczego nie ma to a wszystko oddzialywać??:)

ach bla bla bla

bla bla bla bla

bla Przyroda ozywiona , nie ozywiona jeden <cenzor> nie?

i stara płyta sie kręci az w końcu sie zetrze albo igła peknie.

no niestety człowiek to nie tylko materia i nie szkodzi że większość organizmów zawieramy w sobie wodę węgiel wodór tlen itp.

A gdzie zgubiłeś formę? nie masz formy? :haha:

Poczytaj w temacie o duszy i jej istocie. No wkońcu coś nas odróżnia od głazu przy drodze i zapewniam cię że nie tylko konfiguracja pierwiastków izwiazków chemicznych. A w odniesieniu do materii i formy nie myl skutku z przyczyną. :P

Edytowany przez Mrooczek262 Feb 9 2008, 08:44 PM
PMEmail PosterUsers WebsiteAOL
Top
Barboss
Post: Jan 1 2008, 07:33 PM
Quote Post
Doswiadczona Osoba
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 145
Nr użytkownika: 658
Dołączył: 4-March 07
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE
ach bla bla bla

bla bla bla bla

bla Przyroda ozywiona , nie ozywiona jeden ciul nie?

i stara płyta sie kręci az w końcu sie zetrze albo igła peknie.

no niestety człowiek to nie tylko materia i nie szkodzi że większość organizmów zawieramy w sobie wodę węgiel wodór tlen itp.

A gdzie zgubiłeś formę? nie masz formy? hahaha.gif

Poczytaj w temacie o duszy i jej istocie. No wkońcu coś nas odróżnia od głazu przy drodze i zapewniam cię że nie tylko konfiguracja pierwiastków izwiazków chemicznych. A w odniesieniu do materii i formy nie myl skutku z przyczyną. tongue.gif
Temat jest o żywiołach, wiec nie dopisywałem nic o duszy, uważając że zrozumiesz o co chodzi, ale wide że ie mysliłem...Każdy człowiek ma w głowie kilka klepek...Niektórzy mają debowe, inni, lipowe, a jeszcze inni osikowe...Są też tacy, którym brakuje conieco :czarodziej: Pozdrawiam i proponuje wybrac ie do dobrego stolarza :czarodziej: Buziak;D
PMAOL
Top
ABADDON
Post: Jan 1 2008, 08:21 PM
Quote Post
Zywa Biblioteka
****
Grupa: Użytkownicy
Postów: 345
Nr użytkownika: 998
Dołączył: 3-November 07
Grupa: Użytkownicy


QUOTE (Barboss @ Jan 1 2008, 06:33 PM)
QUOTE
ach bla bla bla

bla bla bla bla

bla Przyroda ozywiona , nie ozywiona jeden ciul nie?

i stara płyta sie kręci az w końcu sie zetrze albo igła peknie.

no niestety człowiek to nie tylko materia i nie szkodzi że większość organizmów zawieramy w sobie wodę węgiel wodór tlen itp.

A gdzie zgubiłeś formę? nie masz formy? hahaha.gif

Poczytaj w temacie o duszy i jej istocie. No wkońcu coś nas odróżnia od głazu przy drodze i zapewniam cię że nie tylko konfiguracja pierwiastków izwiazków chemicznych. A w odniesieniu do materii i formy nie myl skutku z przyczyną. tongue.gif
Temat jest o żywiołach, wiec nie dopisywałem nic o duszy, uważając że zrozumiesz o co chodzi, ale wide że ie mysliłem...Każdy człowiek ma w głowie kilka klepek...Niektórzy mają debowe, inni, lipowe, a jeszcze inni osikowe...Są też tacy, którym brakuje conieco :czarodziej: Pozdrawiam i proponuje wybrac ie do dobrego stolarza :czarodziej: Buziak;D


:P
PMEmail PosterUsers WebsiteAOL
Top
Barboss
Post: Jan 2 2008, 01:19 AM
Quote Post
Doswiadczona Osoba
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 145
Nr użytkownika: 658
Dołączył: 4-March 07
Grupa: Stali Użytkownicy


:czarodziej:
PMAOL
Top
Fantasy
Post: Feb 9 2008, 01:28 AM
Quote Post
Unregistered


Jak moge sie nauczyc pracowac z moim zywiolem?
Top
janus
Post: Feb 9 2008, 01:40 AM
Quote Post
Z Panteonu Opiekunów Wiedzy i Doswiadczen
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 645
Nr użytkownika: 1.035
Dołączył: 3-December 07
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE (Fantasy @ Feb 9 2008, 12:28 AM)
Jak moge sie nauczyc pracowac z moim zywiolem?

a jaki masz zywioł???
zacznij od przypisanego do siebie moim jest ziemia
najpierw musisz wyczuwac qięż z tym zywiołem nie czujesz tyego???
PMEmail PosterAOL
Top
Fantasy
Post: Feb 9 2008, 01:43 AM
Quote Post
Unregistered


no wlasnei moim tez jest ziemia ale z ta wiezia bede klopoty duzo pracuje w domu czasami tygodniami nie wychodze no chyba ze do szkoly
Top
janus
Post: Feb 9 2008, 01:47 AM
Quote Post
Z Panteonu Opiekunów Wiedzy i Doswiadczen
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 645
Nr użytkownika: 1.035
Dołączył: 3-December 07
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE (Fantasy @ Feb 9 2008, 12:43 AM)
no wlasnei moim tez jest ziemia ale z ta wiezia bede klopoty duzo pracuje w domu czasami tygodniami nie wychodze no chyba ze do szkoly

hmmm najlepij wybrac sie na wies
ja w domu rodzinnym odczuwam ta wiez.
ale nic nie czujesz nie masz zadnych odczuć???
PMEmail PosterAOL
Top
Fantasy
Post: Feb 9 2008, 01:49 AM
Quote Post
Unregistered


Zdaje mi sie ze nie, chociaz sam niewiem jakbym mogl to wyrazic
Top
janus
Post: Feb 9 2008, 01:53 AM
Quote Post
Z Panteonu Opiekunów Wiedzy i Doswiadczen
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 645
Nr użytkownika: 1.035
Dołączył: 3-December 07
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE (Fantasy @ Feb 9 2008, 12:49 AM)
Zdaje mi sie ze nie, chociaz sam niewiem jakbym mogl to wyrazic

cholera ja nie wiem jak ci moje odczucia wyrazic ale ja czasem czuje tą więż zresztą spróbuj znaleśc cechy wspólne ciebie i ziemi moze wtedy to poczujesz ja np wiem ze podczas niektórych rytuałow kręgu w szczególnasci opieram sie na ziemi i głownie ten zywioł prosze o pomoc i od kąd to robie moje działania są skuteczniejsze
PMEmail PosterAOL
Top
Fantasy
Post: Feb 9 2008, 02:02 AM
Quote Post
Unregistered


Znalazlem kilka cech,a le musze to glebiej przemyslec. Heh... znow nei bede spal
Top
janus
Post: Feb 9 2008, 02:04 AM
Quote Post
Z Panteonu Opiekunów Wiedzy i Doswiadczen
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 645
Nr użytkownika: 1.035
Dołączył: 3-December 07
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE (Fantasy @ Feb 9 2008, 01:02 AM)
Znalazlem kilka cech,a le musze to glebiej przemyslec. Heh... znow nei bede spal

no i wiesz jak je dostrzezesz bedzi łatwiej
a jaki znak
PMEmail PosterAOL
Top
Fantasy
Post: Feb 9 2008, 02:05 AM
Quote Post
Unregistered


Moim znakiem jest Panna a totemem dumna świnka
Top
Szaman
Post: Feb 9 2008, 02:08 AM
Quote Post
Osoba z dorobkiem
*
Grupa: Użytkownicy
Postów: 164
Nr użytkownika: 1.079
Dołączył: 20-January 08
Grupa: Użytkownicy


nie szukaj cech same sie ujawnią ;) Ja o sobie myślałem że jestem jak ogień zaim sie w ogóle Ezoteryką zacząłem bawić:) wystarczy spjrzeć na swoje podejście do zycia- czy jest energiczne czy rozsądne, czy spokijne itp a skojarzenia sie same nasuwają:)
PMEmail PosterUsers WebsiteAOL
Top
janus
Post: Feb 9 2008, 02:09 AM
Quote Post
Z Panteonu Opiekunów Wiedzy i Doswiadczen
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 645
Nr użytkownika: 1.035
Dołączył: 3-December 07
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE (Fantasy @ Feb 9 2008, 01:05 AM)
Moim znakiem jest Panna a totemem dumna świnka

no to stary uda ci sie :D

ja też panna :D
PMEmail PosterAOL
Top
janus
Post: Feb 9 2008, 02:10 AM
Quote Post
Z Panteonu Opiekunów Wiedzy i Doswiadczen
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 645
Nr użytkownika: 1.035
Dołączył: 3-December 07
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE (Szaman @ Feb 9 2008, 01:08 AM)
nie szukaj cech same sie ujawnią ;) Ja o sobie myślałem że jestem jak ogień zaim sie w ogóle Ezoteryką zacząłem bawić:) wystarczy spjrzeć na swoje podejście do zycia- czy jest energiczne czy rozsądne, czy spokijne itp a skojarzenia sie same nasuwają:)

ja bywam jak trzęsienie ziemi :D
PMEmail PosterAOL
Top
Fantasy
Post: Feb 9 2008, 02:10 AM
Quote Post
Unregistered


A myslisz ze jak szukam cech, patrze jak jestem nastawiony jakie mam usposobienie, itd.
Top
Fantasy
Post: Feb 9 2008, 02:12 AM
Quote Post
Unregistered


Ja czesciej bywam spokojny i niewzruszony
Top
janus
Post: Feb 9 2008, 02:14 AM
Quote Post
Z Panteonu Opiekunów Wiedzy i Doswiadczen
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 645
Nr użytkownika: 1.035
Dołączył: 3-December 07
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE (Fantasy @ Feb 9 2008, 01:12 AM)
Ja czesciej bywam spokojny i niewzruszony

heh ale ziemia ma w sobie wszystkie cechy a nade wszystko jest twórcza :D
PMEmail PosterAOL
Top
Fantasy
Post: Feb 9 2008, 02:16 AM
Quote Post
Unregistered


Lubie rysowac :)
Top
janus
Post: Feb 9 2008, 02:18 AM
Quote Post
Z Panteonu Opiekunów Wiedzy i Doswiadczen
*
Grupa: Stali Użytkownicy
Postów: 645
Nr użytkownika: 1.035
Dołączył: 3-December 07
Grupa: Stali Użytkownicy


QUOTE (Fantasy @ Feb 9 2008, 01:16 AM)
Lubie rysowac :)

heh może być i tak ale chodzi o to ze kreujesz rzecywistość w okół siebie nie szamanku :D
PMEmail PosterAOL
Top
Azazello
Post: Feb 22 2008, 09:00 AM
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**
Grupa: Użytkownicy
Postów: 23
Nr użytkownika: 941
Dołączył: 8-September 07
Grupa: Użytkownicy


A jak poskromić żywioł ognia ? i poznac jego wszystkie tajniki??
PMEmail Poster
Top
Fantasy
Post: Feb 22 2008, 11:05 AM
Quote Post
Unregistered


poskromic to ty mozesz siebie
Top
Szaman
Post: Feb 22 2008, 01:59 PM
Quote Post
Osoba z dorobkiem
*
Grupa: Użytkownicy
Postów: 164
Nr użytkownika: 1.079
Dołączył: 20-January 08
Grupa: Użytkownicy


QUOTE
  poskromic to ty mozesz siebie


otóż to! wyjąłeś mi to z ust.

żywiołów sie nie poskramia.. a uczy. Przez to właśnie da się ich użyć .. budują one ciebie wiec można powiedzieć że:

jeśli chciał byś poskroić powietrze to musiał by poskromić swoje oddychanie bo jak na razie to oddychanie rządzi tobą a nie ty nim :P
gdybyś chciał poskromić ziemie musiał byś umieć żyć bez kości i bez tkanek, skóry itd
jak byś chciał poskromić wode to muiał byś sie nauczyć żyć bez krwi
a skoro chesz poskromić ogień to sie zabij :P

żeby umieć wykorzystać ogień to musisz zaakceptować to jakimi rządzi się prawami i zrównoważyć te prawa...

np jak chcesz zbudować piec to:

musisz zrobić w nim otwory dla powietrza jako żę ogien potrzebuje powietrza... musisz przewidzeić jakie temperatuy w nim będą sie pojawiały wiec musisz użyć wystarczająco odpornych materiałów.

czyli nie poskromisz ognai i nie karzesz mu palić sie z taka temperaturą jakaty chesz i na takim obszarze jak tobie jest potrzebne tylko zrozumiesz jego właściwości użyjesz innych i żywiołów tak żeby ci nie zrobił kuku:P

czyli przechodżac na żywioły w nas:

jak chcesz przyhamować albo ustabilizować w sobie ogień to musisz użyć ziemi jak chcesz go zgasić to użyj wody, jak chcesz rozniecić, podsycić użyj powietrza.
PMEmail PosterUsers WebsiteAOL
Top
Azazello
Post: Feb 22 2008, 10:01 PM
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**
Grupa: Użytkownicy
Postów: 23
Nr użytkownika: 941
Dołączył: 8-September 07
Grupa: Użytkownicy


Wybaczcie źle skonstruowałem pytanie XD chodzi mi o to czy odpowiednio cwicząc mozna skumulować energie w ręce tak by stworzyć kule ognia ?
PMEmail Poster
Top
0 użytkownik(ów) czyta ten temat (0 gości i 0 ukrytych)
0 zarejestrowanych użytkowników:

Topic Options (12) 1 2 [3] 4 5 ... Ostatnia » Reply to this topicStart new topicStart Poll