Forum Dyskusyjne Portalu Mrooczlandia
Witamy gościa ( Zaloguj się | Zarejestruj ) Wyślij ponownie potwierdzenie rejestracji

>

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Czy Cyganka Rzuciła Na Mnie Urok?, Pytanie
Sillej
Quote Post
Szpieg z krainy Dreszczowców...
Grupa: Użytkownicy
Nr użytkownika: 6.922
Grupa: Użytkownicy

Witam.
Jestem nowa. Interesuje się wicca, trochę czytałam na tematy maggi, lecz jestem zielonym nowicjuszem. Jako dziecko nie wierzyłam w tego typy (czary mary), nigdy nie sprawdzały się moje horoskopy, Kocham przyrodę jej piękno i siłę, zwierzęta, czuje się zjednana z nią jestem jej cząstką a od ludzi stronię, ludzi poznaję szybko intuicyjnie po krótkiej rozmowie twarzą w twarz po stylu mowy mimice ciała i twarzy, postawie podczas rozmowy i wzroku, patrzenia prosto w oczy, oraz z układu ust widać charakter, nie lubię zarozumialstwa wszystkich traktuję na równi. Czasami wiem co się stanie, o tak przychodzi przekonanie, nie mam żadnych wizji ani tym podobne rzeczy sprawdzają się tylko sny, nie zawsze znam ich znaczenie ale po fakcie się dowiaduję. Tyle o mnie, mam pytanie nurtujące mnie już od kilku lat, jako kilku letnie dziecko pojechałam z rodzicami do krewnych do warszawy, na dworcu centralnym szłam z ojcem i napotkaliśmy starą cygankę, patrzyła na mnie przez chwile później mówiąc coś splunęła w moją stronę i poszła. Ojciec nie zwrócił na to uwagi, mnie to zasmuciło. Szukałam na internecie co może to oznaczać lecz nic takiego nie znalazłam. Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
PMEmail PosterAOL
Kelen Havi
Quote Post
Stary Wyga
**
Grupa: Bywalec
Nr użytkownika: 6.813
Grupa: Bywalec

to ma tylko znaczenie wtedy kiedy TY WIERZYSZ ze MA.
slyszalas moze opowiesc o facecie ktory wyjechal bodajże do Indii i tam czarownica przepowiedziała mu ze umrze tego dnia, facet tak sie tym przejął i UWIERZYŁ ze inaczej stac sie nie moglo. a byl okazem zdrowia.
PMEmail Poster
Mrooczek262
Quote Post
...
*
Grupa: Admin
Nr użytkownika: 1
Grupa: Admin