Forum Dyskusyjne Portalu Mrooczlandia
Witamy gościa ( Zaloguj się | Zarejestruj ) Wyślij ponownie potwierdzenie rejestracji

>

Reply to this topicStart new topicStart Poll

> Zaklęcie Na Pracę, porady
ghreghor
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**
Grupa: Użytkownicy
Nr użytkownika: 7.072

Macie jakieś dobre zaklęcie czy jakieś inne sposoby, które dopomogą mi w znalezieniu dobrej pracy. Bardzo długo szukam i ciągle coś stoi na przeszkodzie, by ją znaleść.
PMEmail Poster
czarodziej wody
Quote Post
Osoba z dorobkiem
*
Grupa: Bywalec
Nr użytkownika: 6.944

znam rytułał ale on nie jest dla początkujących. zabiera dużo energii
PMEmail PosterUsers WebsiteIntegrity Messenger IMAOLYahooMSN
ghreghor
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**

Spróbuję, już nie jestem początkujący, to bardzo ważne dla mnie
PMEmail Poster
ghreghor
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**

To problem po prostu mnie wyniszcza psychicznie.
PMEmail Poster
ghreghor
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**

Miało być ten problem, z magią mam do czynienia już od dawna
PMEmail Poster
ghreghor
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**

Ktoś coś w końcu doradzi?
PMEmail Poster
czarodziej wody
Quote Post
Osoba z dorobkiem
*

Poszukam po książkach i w Piątek po południu oczekuj odpowiedzi (tutaj) odemnie.
ghreghor
Quote Post
Uczestnik Dyskusji
**

OK, będe czekał
PMEmail Poster
czarodziej wody
Quote Post
Osoba z dorobkiem
*

Zamiast koncentrować się na jakimś konkretnym zawodzie, na przykład na tym, żeby zostać menadżerem albo testerem oprogramowania, zastanów się nad tym, czego oczekujesz od wykonywanej przez siebie pracy.

Czas: Kiedy chcesz pracować? Czy musisz mieć wolne weekend, czy możesz pracować w dowolne dni> Czy chciałbyś pracować w niepełnym wymiarze godzinowym, czy na cały etat ?

Pieniądze: Jak dużo chcesz zarabiać?

Świadczenia: Jak ważne są dla ciebie świadczenia zdrowotne i emerytalne? Czy mają one dla ciebie większe znaczenie niż harmonogram pracy lub wynagrodzenie ?